مــعـجـ♥ـزه

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

مــعـجـ♥ـزه

مــعـجــزه نــگاه تـــوســت


که به من نگاه میکنی

 

 من  هر روز مومن تر خواهم شد

 

چون دین من .........!؟

 

تو هستی




نظرات شما عزیزان:

HOSSEIN
ساعت1:49---11 آبان 1393
وقتی داشت میرفت گفت

توراهم میبرم .

گفتم کجا؟

گفت از یادم
پاسخ:نچ قبول ندارم


atefeh
ساعت18:32---1 شهريور 1393

چقدر باید خودمو سرگرم کنم...؟؟ با نت....!
با گوشی....!
چقدر خودمو به بیخیالی بزنم و بگم مهم نیست...!!
چقدر باید زمان بگذره تا فراموشت کنم ؟؟
لعنتی جای خالیتــــــــــــ داره ذره ذره نابودم میکنه...
برگـــــــــــــــــــرد...!


saeedsingle
ساعت12:08---29 مرداد 1393
مراقب باش !
پشت هر توپ ، کودکی می آید . . .
پشت هر خاطره ، اشکی . . . !

پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:, ] [ 23:12 ] [ شیرین عسل ] [ ]