سکوت زن

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

سکوت زن

 ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺯﻥ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﻩ ...

ﺍﺯﺕ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ...

ﺣﺴﻮﺩﯾﺶ ﮐﻼﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ ...

ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ !!

ﭼﻮﻥ عاشقته...

ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﻪ ...

ﺍﻣﺎ ﻭﺍﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ...

ﺳﺎﮐﺖ ﺷﻪ ...

ﺍﻭﺝ ﮔﯿﺮﺩﺍﺩﻧﺶ ﺑﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﻠﻤﻪ :

ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ ...

ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻝ ﮐﻨﺪﻩ ...

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱِ ﺧﻄﺮ ...

 



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت12:08---7 ارديبهشت 1393
مرسی که لینک کردی تو هم لینکی
پاسخ:خواهش میکنم قابلی نداشتش


عشق2طرفه
ساعت11:52---7 ارديبهشت 1393
سلام شیرین عسل وبت قشنگه دوست داشتی یه سر بهم بزن خوشحال میشم ... موفق باشی
پاسخ:سلام آقا محمد مرسی ممنون چشم حتما


شبنم
ساعت10:37---7 ارديبهشت 1393
آی گفتی عزیز دلم
پاسخ:به به سلام جیگری ببین کی اومده اینجا


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت10:29---7 ارديبهشت 1393
تو سکوت می‌کنی



و فریاد زمانم را نمی‌شنوی.



یک روز،



من سکوت خواهم کرد



و تو آن روز برای اولـین بار . . .



مفهومِ دیر شدن را خواهی فهمید . . .!


پاسخ:خو به منچه!!!!! من سکوت نکردم که همش دارم اذیتمیکنم ههههههههههههههه


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت10:24---7 ارديبهشت 1393


حــــق نداری احســـــــــــــاس دیگران رو به بـــازی بگیری ؛





فـــقـــط بـخــاطـر ایــنـکـــه :





هنوز تکلیفــت با احســــاس خـــودت معلوم نیست ...
پاسخ:من تکلیفم با خودم مشخص هستش! هههههههههههه


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت10:22---7 ارديبهشت 1393
حالا باید حتما بشینم دوست ندارم وایمیستم خخخخخخخ
پاسخ:خب وایسا به منچه!!! وقتی کمردرد گرفتی رفتی پیش دکتر اونوقت حالت جا میادش


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت10:20---7 ارديبهشت 1393
تو واقیت هم کم میاری



عِشق اندازه یک حَبه قَند استــ ..



گــاهی می اُفتد تویِ فِنجانِ دلِ مــا ..



حَل می شود آرام .. آرام



بی آنــکه اَصلا ما بِفَهمیــم ..



و ..



روحِمان سَر می کشَــد آن را ..



و در نَهایـَـت ..



عاشِــق می شوی به هَمین سادِگـــی ..!
پاسخ:بشین تا کم بیارم هههههههههههههههههه


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت10:13---7 ارديبهشت 1393
اعتماد بنفسشوو
پاسخ:اره دیگه پس چی فکر کردی؟؟؟؟ من کم نمیارم مگر اینکه تو خواب ببینی


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت10:05---7 ارديبهشت 1393
وقـتـے حـس میڪنم …



جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .



تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …



از هــماטּ نفـس هایتـــ ،،، نفـس میڪشم آرام مــی شوم !



تـو بــاش !!!



هـوایـتـــ ! بـویـت ! بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ستـــ

مطالبت همش خوشگله
پاسخ:بر منکرش لعنت!! هههههههههههه مرسیممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 9:52 ] [ شیرین عسل ] [ ]