خدایا

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

خدایا

 گفتم:خدایا از همه دلگیرم!   گفت:حتی از من؟

 

 گفتم:خدایا دلم را ربودند!  گفت:پیش از من؟

 

گفتم:خدایا چقدر دوری!  گفت:تو یا من؟

 

گفتم:خدایا تنها ترینم!  گفت:پس من؟

 

گفتم:خدایا کمک خواستم!  گفت:از غیر من؟

 

گفتم:خدایا دوستت دارم!  گفت:بیش از من؟

 

گفتم:خدایا اینقدر نگو من!  گفت:من توام،تو هم من .



نظرات شما عزیزان:

آنه شرلی
ساعت18:15---17 اسفند 1392
گیلبرت کجا بود؟؟؟

رفت...انه از اول تنهابود...تنها هم هست و خواهد بود

نه گلیبرتی واسم موند نه احساسی

آپم بیا...چندتا پستامو آپ کردم...
پاسخ:چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شده؟ هاااااااااااااااان؟ چشم میام


سَعيد
ساعت12:39---17 اسفند 1392
keـــــــــــ Li

زيبا بود آبجي...منم آپم يه سر بزن وقت كردي...منتظرم
پاسخ:مرسی داداشی تشکر


سحر
ساعت20:34---15 اسفند 1392
به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده وگرنه تو تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره....
پاسخ:واقعا


sajjad
ساعت15:01---15 اسفند 1392

پاسخ:اره منم غمگین شدم


آنه شرلی
ساعت12:23---15 اسفند 1392
سلام شیرین وبلاگ هنگه

نفله اونور نمیایاا...رومو میگم...

میگم چرا انقدر خدارو ادما اذیت میکنن؟؟

چقدر نفهمن ادما...واقعا عجب صبری خدا دارد..
پاسخ:سلام چطوری عشق گیلبرت؟ خوبی از این عشقا به ما هم بده اصلا یادم نماید اسمش چی بود ههههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:26 ] [ شیرین عسل ] [ ]